Araç kullanmak hele bu şehirde!?

 Araba kullanmak hele bu şehirde bu şehir trafiğinde insana sinir krizi yapabilir. Sürekli yer bulmak isteyen trafikteki araçlar diğer uzun araçlı tırların önüne geçerek kaza riski yaşayabiliyorlar. 

Diğer yandan trafikte 100-120 de giderken makas atan BMW markalı araçların ölüm riskleri ve izlenme ve eleştirel  izleyicilerin de kalbinin durma noktasına geliyor. Hem izleyerek korkuyoruz hem de kendilerini ateşe atıyorlar. 



Özellikle büyük otobanlarda otoyollarda makas atıp drift yapan araçları görüyoruz. Adeta ölüme davetiye çıkarıp kendi canını düşünmedikleri gibi diğer trafikteki insanların sağlığı ile oynuyorlar. 

Bunlara 150 ile 400 bin lira arasında trafik cezası ve birkaç ay ehliyetine el koyuyorlar özellikle trafikte alkol alan adrenalin tutkunları trafik polisinin dikkatinden kaçmıyor...!?

YouTube'da çok trafik kazaları videoları görüyoruz ve halen görmekteyiz. Özellikle sabırsız ve yol almak için diğer sürücülerin üstüne süren ve burada kaza oluşan trafik canavarları yüzünden trafiğe çıkmakta korkar oldum. 

Allah'tan ehliyetim yok ve trafikte araba kullanmıyorum. Özellikle bu şehir trafiğinde sıkışık bu trafiklerde özellikle sıcak havalarda Allah bu sürücülere kolaylıklar versin diliyorum. 

Özellikle motor sürücüleri ve motor tutukluları cadde'de trafikte çok hızlı gidiyorlar ve bir anda arabanın önüne atıyorlar kendilerini. Trafikte motorlu olmak ölüm riskini üst seviye taşıyor. 




Allah korusun seksen yüz hızında bir arabanın önüne geçip Arabanın bir motora çarpması sonucunda ölüm ve sakatlıklar kaçınılmaz oluyor.

Daha sonra trafikte insanlara yayalara çarpan ve yayaların trafik kazası sonucu ölümle sonuçlanan olaylarında sürücüler hatalı bulunup cezaevinde yıllarca yatabiliyor.

Alkol alarak araç kullanan sürücüler trafikte kazalara davetiye çıkarıyor adeta. Çünkü alkol mantıklı düşünmeyi ve araç kullanmayı engelliyor. Ve bir de uykusuz bir şekilde araç kullanmak zaten başlı başına bir hata.


Trafik cezaları bu sürücüleri düzgün araç kullanmak için ceza uygulasa da her gün haberlerde farklı trafik kazaları halen görmekteyiz. 


Bu trafik cezalarını özellikle 300 bin TL ve benzeri trafik cezalarına trafik sürücüleri uyuyor mu yani bu paraları ödeyebiliyor mu? Bu trafik cezalarını ödemezse ne oluyor çok merak ediyorum bunun için cezaevi yaptırım söz konusu olabilir mi? Yani para cezasını ödemeyenler ceza evinde mi yatıyor?