Dünya kupasına erken veda eden elenen Türkiye
Oysa ki ne marşlar ne şarkılar ne sponsorlar ile Türkiye milli takımını TV medyalarında ve TV programlarında ve rakamlarında öve öve bitiremediğimiz Türk milli takımının Dünya kupası elemelerini erken veda etmesi Türkiye için üzücü bir durum oldu.
Zaten Amerika'da olması Dünya kupası maçlarının Türkiye için -1 avantaj sağlıyordu. Türkiye milli takımının en önemli dayan ağı Türk milli takım taraftarlarıdır.
Dünya kupası Almanya gibi Avrupa'da olsaydı Türkiye Dünya kupası'nda finale kalabilirdi ve maçlar çok heyecanlı geçebilirdi.
Amerika havası a milli takımını bozdu açıkçası. Yeterli performansı gösteremediğinden sürekli yenilgi ve sonunda elendi ve Dünya kupası'na veda etti.
Ben a milli takımın yeterli performans sergileyeceğini finale kalacağını maçları heyecanlı bir şekilde kazanacağımızı düşünürken aldığımız peş peşe mağlubiyetler elenmemize neden oldu.
O yaptığımız marşlar ve şarkılar ve sponsorluklar bizim kursağımızda kaldı. Kaç yıl aradan sonra Dünya kupası'nda finale gelmek için çok çaba sarf eden a milli takımı Amerika'da yeterli performansı gösteremedi.
Kısacası Amerika havası a milli takımına yaramadı diyebiliriz. Dediğim gibi maç Uzakdoğu veya Avrupa'da olsaydı farklı olurdu. Ve bizim taraftarlarımız yeterli ilgiyi gösteremedi. Bu dezavantajlarımızdan biri.
Türkiye'de özellikle maç izlemesini seven maç tutkunları için Dünya kupası hevesi çok erken bitti.

