Karabağlar 6.sanayi Aydın mahallesi bölgesinde çöpleri yakarak çevreyi kirletiyorlar

 



İzmir sanayi bölgesinde Karabağlar 6 sanayi Aydın mahallesi taraflarında sanayi çalışanları arsaya topladıkları çöpleri yakıyorlar ve öyle bir duman çıkıyor ki arkadaşlar simsiyah hava ve bulut simsiyah dumanlarla kaplanıyor. 

Ve bulunduğumuz semt ilçe tamamen dumanlara bürünüyor dumanlar içinde kayboluyoruz resmen semtin içinde. Duman'ın öyle bir kokusu var ki resmen zehirlenmemek için ağzımızı kapatıyoruz kesin kimyasal ve lastik maddeleri ve plastik maddeler yakıyorlar.

Ve her zamanki gibi ateşin sonunda itfaiye ekibi geliyor ve ateşleri söndürmeye çalışıyor Bu nasıl bir mantık bu nasıl bir işleyiş anlamadım gitti. 

Yetkililer uyarıda bulunmuyor mu? Sanayi çalışanlarına  arsada çöpleri yakmayın diye anlamıyorum gitti arkadaşlar. 

Çünkü çok rahatsız edici bir duman kaplıyor her yeri semt resmen duman altında kalıyor zaten 2026 haziran temmuz sıcak aylarında hava nefes alamıyoruz bir de bu Duman kapladı mı her yeri iyice boğulup gidiyoruz. 

Artık yetkililerin İzmir Karabağlar 6 sanayi Aydın mahallesi bölgesindeki arsada Ateş yakmalarını yasaklaması gerekiyor bu yönde gerekli kişilerin uyarıda bulunması ve aksi takdirde cezai işlem başlatması gerekiyor. 

Bu arsadaki çöpleri Ateş yakarak bitirmeye çalışıyorlar yani ateşle yok etmeye çalışıyorlar çöpçü ve buna bağlı çöp toplama hizmeti veren işçileri çağırmıyorlar.

Ama çöpler arasında lastikler kimyasal maddeler sanayi boyaları ve buna benzer tinerler lastikler ve birçok kimyasal madde plastik maddeler bulunuyor bunların yakılması halinde çevreye ve havaya kirli dumanlar saçılıyor. 

Artık iş başa düşüp çöpçülerin O arsayı temizlemesi gerekiyor. O çöpleri yakma ile olmaz o iş. Semti ve güzelim havayı kirli dumanlarla çevre kirleterek zehirlenme nedenleri ortaya çıkabilir.