Kristal kafası Met kafası nasıl?

 



Ben her gün akşamları düzenli ama sınırlı bir şekilde alkol alan biriyim. Normalde ben sürekli kutu bira içen birisiyim. 

Geçen mahalleye arkadaşın arkadaşları geldi. Bizim arkadaşta Yok yok her şeyi içer. Çocuklar roman ve roman mahallesinden gelip bizim ortama katıldılar. Yaklaşık 5 kişiyiz falan. 

Birisinin elinde bantla sarılmış florasan lambasından temizlenmiş hortumlu bir içecek mekanizması gördüm. Hani Avrupa filmlerinde olur ya esrar felan içerler camda onun gibi bir şeydi.

Daha sonra biz mezarlığa gittik daha sessiz daha sakin ve kimse yok ayrıca polisler gelmez. Roman arkadaşlar bizim arkadaş cebinden kağıdın içinden bir beyaz tost çıkardı biraz katı bir beyaz bir içerik. 



Sordum bu ne diye arkadaş met kristal dedi. Ben onları izliyorum... Daha sonra malı cama koydular daha sonra çakmakla bu beyaz uyuşturucuyu yakarak sıvı haline getirip dumanını çekmeye başladılar. 

Ve ben de 2-3 Duman aldım. Çok merak ettim ve arkadaşım da ısrar etti. Aşırı dinamik bir enerjili yapıya döndüm. Aşırı bir heyecan patlaması ve enerjili bir hal içinde orada yürümeye başladım. 

Sürekli konuşkan heyecanlı ve bir anda enerjik bir yapıya dönerek sabaha kadar muhabbet ettik arkadaşlarla. 


Bu kristal Metin kafasını ilk kez iki üç Duman alarak yaşadım arkadaşlar.  Akşam 10'ndu ertesi gün öğlen 3'e kadar sohbet ettik durmadan konuştuk. Vakit nasıl geçti ben gerçekten fark edemedim.


Bu kristal met hiç uyutmuyor. Ben iki gün yatamadım. Sürekli bir ton kahve içmiş gibi enerjili bir halde sabaha kadar sosyal medya takıldım.

Bir de gramı 3000 liraymış pahalı bir uyuşturucu. İlk kez öyle iki üç Duman alarak  bir deneyim yaşadım. Ama yarın işe gidecekler için tavsiye etmiyorum insanı sürekli zinde ve ayakta tutuyor uyutmuyor sürekli yürüyesiniz geliyor hareket yapasınız geliyor.


Ayrıca iştahı kapatıyor O iki üç gün içinde bir şey yiyemiyorsunuz iştahsızlık başlıyor.


Ben bir daha içer miyim? kesinlikle hayır. Bu özel zengin insanlar için sanatçılar için yapılmış bir uyuşturucu diye düşünüyorum. Bizim gibi kenar mahallede asgari ücretle çalışan işçiler için önerilmez.